
اعضای تیم ملی مشتزنی مردان افغانستان پس از مسابقات جهانی بوکس صربستان، از بازگشت به کشور خود امتناع کردند و به صربستان پناهنده شدند
سه شنبه ۱۵ قوس ۰۷ دسامبر ,۲۰۲۱
اعضای تیم ملی مشتزنی مردان افغانستان پس از مسابقات جهانی بوکس صربستان، از بازگشت به کشور خود امتناع کردند و به صربستان پناهنده شدند
به گزارش خبرگزاری «آسوشیتد پرس»؛ یازده بازیکن و دو عضو همراه تیم ملی بوکس مردان افغانستان، پس از مسابقات جهانی صربستان در این کشور پناهنده شدهاند.
حسیب مالکزاده، یکی از این ورزشکاران که ماه گذشته بعد از آنکه برای شرکت در مسابقات جهانی بوکس AIBA به بلگراد رفت، میگوید که «در صورت بازگشت به کشور از سوی طالبان کشته خواهند شد.»
گفتنی است که پس از تسلط طالبان بر افغانستان شهروندان تعداد زیادی کشور را ترک کرده اند و بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان افغانستانی برای یافتن مکانی امن کشورشان را همچنان ترک میکنن



ثبت دیدگاه